دنیای سرور و سوئیچ با تجهیزات جنبی

بررسی علمی و مشاوره خرید سرور و سوئیچ های نیو و کار کرده

دنیای سرور و سوئیچ با تجهیزات جنبی

بررسی علمی و مشاوره خرید سرور و سوئیچ های نیو و کار کرده

دنیای سرور و سوئیچ با تجهیزات جنبی

چرا به سرور نیاز داریم؟
یک سرور، کامپیوتری با قدرت پردازش بالا، و هسته‌ی اصلی هر شبکه‌ی کامپیوتری است، که وظیفه‌ی انجام پردازش‌های سنگین، و به اشتراک گذاری فایل‌ها و منابع شبکه مانند چاپگرها، و نرم افزارهای مالی و اداری را به عهده دارد.

برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها از کامپیوترهای معمولی بعنوان سرور شبکه‌ی خود استفاده می‌کنند، که امری اشتباه است. امروزه سرورها، از نظر قیمت با کامپیوترهای معمولی برابری می‌کنند، اما بازدهی به مراتب بالاتری دارند. استفاده از یک کامپیوتر معمولی بعوان سرور، مانند استفاده از یک خودروی سواری جهت امور بابری است!

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نظریه بازی ها (به انگلیسی: Game Theory) زیرمجموعه‌ای از علم ریاضیات است که می‌کوشد با استفاده از طراحی و تحلیل سناریو، رفتارها و نتایج تصمیم گیری موجوداتی را که حق انتخاب دارند، در تعامل با یکدیگر پیش بینی کند.

بعید است بتوانید مثالی کلاسیک‌تر و ساده‌تر از بازی سنگ، کاغذ، قیچی پیدا کنید که مصداقی شناخته شده از این نوع فضای تعاملی باشد‌ (چند بازیگر، چند قانون، حق انتخاب و نتایج مشخص برای هر وضعیت).

نظریه بازی ها می‌کوشد شرایط پیچیده در تعامل حیوانات، انسان‌ها، سازمان‌ها، کسب و کارها، اقتصادها و کشورها را تا حدی ساده کند که بتوان آن بازی پایه یا Basic Game آن تعامل را تشخیص داد.

سپس می‌کوشد با تشخیص گزینه های موجود، منابعی که کمیاب هستند، اهداف و اولویت‌های کسانی که درگیر بازی هستند و قواعد بازی، دستاوردهای بازی و احتمال وقوع هر کدام را تا حد امکان پیش بینی کند.


تامین کیس های کامپیوتری برای بازی های کامپیوتری مانند

کیس رندرینگ (کارت گرافیک کوآدرو انویدا 2000) HP Workstation Z800

کیس رندرینگ (کارت گرافیک کوآدرو انویدا 5000) HP Workstation Z800

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی