دنیای سرور و سوئیچ با تجهیزات جنبی

بررسی علمی و مشاوره خرید سرور و سوئیچ های نیو و کار کرده

دنیای سرور و سوئیچ با تجهیزات جنبی

بررسی علمی و مشاوره خرید سرور و سوئیچ های نیو و کار کرده

دنیای سرور و سوئیچ با تجهیزات جنبی

چرا به سرور نیاز داریم؟
یک سرور، کامپیوتری با قدرت پردازش بالا، و هسته‌ی اصلی هر شبکه‌ی کامپیوتری است، که وظیفه‌ی انجام پردازش‌های سنگین، و به اشتراک گذاری فایل‌ها و منابع شبکه مانند چاپگرها، و نرم افزارهای مالی و اداری را به عهده دارد.

برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها از کامپیوترهای معمولی بعنوان سرور شبکه‌ی خود استفاده می‌کنند، که امری اشتباه است. امروزه سرورها، از نظر قیمت با کامپیوترهای معمولی برابری می‌کنند، اما بازدهی به مراتب بالاتری دارند. استفاده از یک کامپیوتر معمولی بعوان سرور، مانند استفاده از یک خودروی سواری جهت امور بابری است!

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ورک استیشن نوعی کامپیوتر رومیزی است اما با قابلیت هایی فراتر از چیزی که کامپیوتر رومیزی می نامیم. معمولا با چندین حافظه جانبی و پردازنده های زیاد برای طراحی کارهای گرافیکی و رسانه ای مثل ویرایش صوت و تصویر و طراحی بازی های کامپیوتری حتی به صورت همزمان ساخته می شوند.

CPU :  Intel zeon E5620 High Performance (4core, 8M Cache, 2.6 GHz, 6.40 GT/s)

Ram : 4x 4GB 10600R 1333MHz HP Smart Memory

HDD : 4 LFF Non HDD / 2x300GB 15K SAS

Raid Controller : SAS Raid 0/1

DVD RW / 1120W PS

Graphic: Quadro 5000 2.5GB GDDR5 256Bit (1DVI+2Display port)

کیس رندرینگ Z 800 را برای پیروزی ساخته‌اند. کامپیوتری که با استفاده از پردازنده‌ی زئون سروری اینتل (Intel) تا دندان مسلح شده تا تجربه‌ای تکرارنشدنی از بازی‌کردن را در اختیارتان قرار دهد. اچپی در انتخاب پردازنده برای این کامپیوتر خیلی سخت‌گیرانه عمل می‌کند تا بهترین پردازنده‌ها را انتخاب کند. سپس ‌آن‌ها را تا ۱۴ درصد اورکلاک می‌کند تا از هر پردازنده‌ی موجود در بازاری قوی‌تر باشند. به این ترتیب هر زمان که اراده کردید می‌توانید به سادگی با استفاده از Turbo Gear فرکانس پردازنده را از ۳٫۰۹ گیگاهرتز تا ۴٫۰ گیگاهرتز ارتقا دهید. نیازی هم به راه‌اندازی مجدد کامپیوتر ندارید و خیلی ساده می‌توانید بعد از اورکلاک، استفاده از کامپیوتر را ادامه دهید. خنک‌کننده‌ی قدرتمند استفاده شده روی پردازنده باعث می‌شود همواره خیالتان از بابت پایداری سیستم در حین اورکلاک راحت باشد.


لینک خرید ورک استیشن Z800 با کارت گرافیک کوآدرو 5000 از سایت جانیک

لینک خرید ورک استیشن Z800 با کارت گرافیک کوآدرو 2000 از سایت جانیک

اطلاعات تکمیلی در مورد کیس رندرینگ Z800 شرکت HP

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی